Stegt som vildt
Fra : Iben Holst

Dato : 04-11-02 10:12

Hej ...

Er der nogle af jer der ligger inde, med en god opskrift på hvordan man
steger en flæskesteg som vildt og laver en vildtsovs til ??

Iben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-11-02 10:18

"Iben Holst" <ria@os.dk> writes:

> Er der nogle af jer der ligger inde, med en god opskrift på hvordan man
> steger en flæskesteg som vildt og laver en vildtsovs til ??

Jeg har ikke tid til at skrive den ind lige nu, men på min hjemmeside
ligger min version af det:
http://www.trinekc.dk/Opskrifter/hovedretter.html

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Iben Holst

Dato : 07-11-02 17:58

> Jeg har ikke tid til at skrive den ind lige nu, men på min hjemmeside
> ligger min version af det:
> http://www.trinekc.dk/Opskrifter/hovedretter.html

Tak ! Den vil jeg da gå ind og lure lidt på ...

Iben

Fra : henole

Dato : 09-11-02 22:12

"Iben Holst" skrev d. 04-11-02 10:12 dette indlæg :
> [...]
man
> steger en flæskesteg som vildt og laver en vildtsovs til ??

SLÅ OP PÅ ADR. WWW.DK.KOGEBOGEN
DER ER DER 7180 OPSKRIFTER,DET SLÅR ALT ANDET HVAD DU BLIVER FORESLÅER
HER
I RUBRIKKEN,INTET OVER,INTET VED SIDEN AF.
MVH
HENNING

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 11-11-02 10:45

"henole" råbte:
> [...]
> HER
> I RUBRIKKEN,INTET OVER,INTET VED SIDEN AF.

Hvorfor råber du sådan, fister? Laver du mad på samme måde, bliver det da
"stegt helt vildt". Det er dødirriterende. Dit link er også dødt. Om det så
er et godt link, ved jeg ikke. Men her er det i levende live:
http://www.dk-kogebogen.dk/