vedr. konflikt mellem explorer.exe og divx~
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 06-11-02 20:19

Jeg har opdaget noget VILDT irriterende:

Jeg har fået en masse sjove film-klip og når jeg browser igennem dem i et
explorer-vindue skal jeg kun lige nå at klikke på en 5-6 forskellige filer,
hvorefter flg. besked kommer:

"Explorer.EXE har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."

AppName: explorer.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: divxdec.ax
ModVer: 1.0.0.1 Offset: 00012d88

Jeg håber at nogen kan hjælpe!

mvh.

Martin J.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 06-11-02 20:41

Nu har jeg vistnok opdaget at man bare skal slette de filer som forårsager
at explorer lukkes ned, men
så har jeg et andet spørgsmål som jeg også glemte at spørge om, som har
optaget mig i noget tid:

Når jeg surfer på nettet, sker det ofte at jeg for nogle hjemmesiders
vedkommende ikke får vist billederne, der skal
være der - istedet får jeg bare en hvid firkantet ramme med en mindre hvid
firkant inden i, med et rødt kryds i centrum...

Jeg har aldrig haft det problem før - håber på at der er en flink person der
har svaret....

Mvh.
Martin J.

Fra : Leony

Dato : 07-11-02 10:19

> [...]
> være der - istedet får jeg bare en hvid firkantet ramme med en mindre hvid
> firkant inden i, med et rødt kryds i centrum...

Der er en del forslag her:
http://www.generation.net/~hleboeuf/ieimage.htm
måske du kan bruge et af dem. 3 gruppe omhandler X i stedet for billede.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/