Alternertiv til Velux
Fra : Kenneth G

Dato : 06-11-02 19:45

Hej NG

Jeg skal bruge 2-4 stk. ovenlys vinduer, og kan ikke se andre end Velux er
der ikke nogle alternereiver ? måske nogle på nettede

Hilsen kenneth

Fra : Marc Friis-Møller

Dato : 06-11-02 21:40

> Jeg skal bruge 2-4 stk. ovenlys vinduer, og kan ikke se andre end Velux er
> der ikke nogle alternereiver ? måske nogle på nettede

Jysk vindues kompagni reklamerer for nogle andre - sidst jeg kiggede.
Prøv at kigge på www.jvk.dk

/marc

Fra : Gert Espersen

Dato : 07-11-02 08:46

Jeg turde ikke satse på andet end Velux........Har selv isat 4 af
slagsen...uden problemer....og de er fortsat tætte. Det kan være dyrt at
spare lidt...

-Gert..

Fra : Thomas

Dato : 07-11-02 13:00

www.lavpristrae.dk fører et godt alternativ..

har selv sat dem i uden problemer og kvaliteten er i top.

Velux har i mange år haft næsten monopol og priserne er derefter..

thomas

Fra : Kim Bernhart

Dato : 07-11-02 17:05

Jeg syntes ikke at et veluxvindue er dyrt. Jeg har selv sat 4 i, og i
forhold til hvad de andre vinduer i huset kostede, så syntes jeg ikke at
vinduet var dyrt. Det kan dog blive dyrt hvis du samtidig køber det malet,
indfatning, rullegardin, men en indfatning kan laves af krydsfiner hvis man
vil, til en billig penge. Jeg har ikke prøvet andre alt. til velux og kender
ikke priser, men der er meget tilbehør (dele) med til et velux, og jeg må
sige at det hele passede. Har også hørt et sted, om det er sandt eller ej,
ved jeg ikke, men en af årsagerne til manglende konkurrence til velux skulle
være at det ikke er rentabelt for andre at starte op. Det skulle være svært
og lave et lignende produkt som skal sælges lidt billigere. Om det er sandt
ved jeg ikke, men jeg kan kun anbefale "fritidshåndværker" velux. Vores er
tætte endnu.

Kim

Fra : Bachelor

Dato : 07-11-02 21:37

"Thomas" <thomas@4701.dk> wrote in news:%xsy9.5157$oC3.790687
@news010.worldonline.dk:noget der ligner dette

> www.lavpristrae.dk fører et godt alternativ..
>
> har selv sat dem i uden problemer og kvaliteten er i top.
>
> Velux har i mange år haft næsten monopol og priserne er derefter..

Der er du vist ude i rene postulater. VELUX har netop ikke
udnyttet deres monopol, som i øvrigt ikke er et monopol
men en konstatering fra markedet af, af man ønsker VELUX,
da det er et ualmindelig godt produkt. Der ud over finder
du ikke mange som kan tilbyde den samme service.

Fra : Morten DH

Dato : 10-11-02 11:23

"Kenneth G" <kenneth@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge 2-4 stk. ovenlys vinduer, og kan ikke se andre end Velux er
> der ikke nogle alternereiver ? måske nogle på nettede

Hvad størrelse er du på jagt efter? Jeg har 3 brugte vippevinduer str. 55*78
(udv. karmmål) liggende. Det er kun vinduerne og rammerne (ingen
tilsætninger mm) og ingen af ruderne er punkterede..
De kan afhentes i Næstved for en ks. Julebryg hvis det var noget...