bundling af en TDC netexpress og TDC Bredb~
Fra : BeeBo

Dato : 06-11-02 18:35

Jeg tænkte om det var muligt på en eller anden måde at bundle 2x2mbit
forbindelser.
Den ene er min private netexpress som kører PPOE uden router, mens den anden
er en Flexbasis løsning.
Flexbasis er 2-forbindelser-i-en, dvs. en port med vpn tunnel som kører op
mod firmaets netværk, men den anden er en ganske almindelig Bredbånd LAN
tilslutning.

Det jeg så gerne vil have er at jeg kunne dele trafikken på ud på disse 2
forbindelser. men umiddelbart kan jeg ikke få det til at virke.
Jeg har begge forbindelser sat i PC'en men når jeg har min PPOE netexpress
online, henter den ikke noget fra min BB forbindelse. Det er kun når jeg
disc. min PPOE jeg kan hente fra BB forbindelsen.

Jeg ved godt at det er et luksus problem, men det ville være sweeet hvis jeg
kunne få det til at virke.
(4 mbit ind/1 mbit ud.).

Jeg håber at der er en af jer som kan hjælpe.

Jacob.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-02 18:54

"BeeBo" <beebobox@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg ved godt at det er et luksus problem, men det ville være sweeet hvis
jeg
> kunne få det til at virke.
> (4 mbit ind/1 mbit ud.).

http://www.nexland.com/turbo.cfm

Er ikke sikker på at du kan gøre det i Windows, software messigt....

Med ovenstående load balancing Router,,, kan du nok ikke blande VPN
forbindelsen ind i systemet... Men så kan de 2 "normale" forbindelser da
load balanceres via Routeren

Man skal dog have mindst 2 connections. For at opnå den dobbelte hastighed..

Fra : BeeBo

Dato : 06-11-02 22:19

Der er jeg så lidt bekymret for om den kan håndtere at den ene er en ppoe
forbindelse, med autorisation, og den anden er en BB direkte forbindelse
uden login.

Men tak for svaret, jeg vil tage det med ind i mine overvejelser. :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-11-02 22:34

"BeeBo" <beebobox@*spam*tdcadsl.dk> wrote in message
> Der er jeg så lidt bekymret for om den kan håndtere at den ene er en ppoe
> forbindelse, med autorisation, og den anden er en BB direkte forbindelse
> uden login.

Efter hvad jeg har kigget mig frem til på deres side... Kan den jo have 2
forskellige internet forbindelser.. Som understøtter bla PPPoE og self også
DHCP tildelt iP adresse fra centralen....

Men det er da en god ide at kigge lidt nærmere på sagen