NAT og DHCP på Cisco 677
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-11-02 14:16

Hvordan slår jeg NAT og DHCP fra på min (Tiscalis) Cisco 677 router?
Henvis gerne til gode sider !

Jeg skal have det slået fra pga en ZyWall1

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 06-11-02 14:39

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote in
message news8y9.3764$oC3.631592@news010.worldonline.dk...
> Hvordan slår jeg NAT og DHCP fra på min (Tiscalis) Cisco 677 router?
> Henvis gerne til gode sider !

Jeg har haft stor glæde af den her :
http://www.paikin.dk/adsl-faq.phtml

--
Andreas Jeppesen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-11-02 14:40

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> crashed
Echelon writing news8y9.3764$oC3.631592@news010.worldonline.dk:

> Hvordan slår jeg NAT og DHCP fra på min (Tiscalis) Cisco 677 router?
> Henvis gerne til gode sider !

http://shorterlink.com/?JMN2HM

Utroligt at vi andre skal henvise til din egen udbyders supportside.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-11-02 17:38

> [...]
>
> http://shorterlink.com/?JMN2HM
>
> Utroligt at vi andre skal henvise til din egen udbyders supportside.

Jeg takker, men jeg fik iøvrigt også samme link på Ticalis support
nyhedsgruppe !

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bo Simonsen

Dato : 06-11-02 18:59

In article <Izby9.3865$oC3.660434@news010.worldonline.dk>,
Michael Lund Sørensen wrote:

> Jeg takker, men jeg fik iøvrigt også samme link på Ticalis support
> nyhedsgruppe !

Jeg tror faktisk Bjarke mente at det burde være det første sted du
søgte. Det skader jo ikke at finde dokumentationen _selv_.

Bo Simonsen