MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Start Outlook express/ Internet Explorer
Fra : Morten & Mona

Dato : 05-11-02 10:05

Er der en der kan hjælpe.
Når jeg vil starte OE elle IE går der 20-30 sek før der sker noget det er
ikke altid.
Sommetider kommer de med det samme. det er ikke fordi,
jeg ikke har dobbelt klikket på programmet.
Hvad kan det skyldes.

Jeg kører Win XP pro
p4-1800 AsusMB
512sdram

Mvh Morten

Fra : Leony

Dato : 05-11-02 10:41

"Morten & Mona" <Morten-johansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg vil starte OE elle IE går der 20-30 sek før der sker noget det er
> ikke altid. Sommetider kommer de med det samme.
> Hvad kan det skyldes.

Måske har det noget at gøre med hvilke programmer der kører i baggrunden.
Ctrl-Alt-Del viser hvilke programmer der kører, måske kan det lede dig på
sporet.

Jeg ville starte med en defragmentation.
Hvis det ikke hjælper så en rep af Windows installationen.
Sidste udvej - geninstallering af Windows.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Trader

Dato : 07-11-02 17:49

Du har disablet Windows Messenger? Hvis ja, så tager det længere tid til at
åbne OE, da OE prøver at finde og loade Windows Messenger... Damn I hate
that s...

Vh,
Trader

Fra : **TwN**

Dato : 07-11-02 18:00

Det kan fixes ved hjælp af:
"Start Menu" -> "Run(Kør)" ->
"RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove"

Afinstallerer MSN Messenger

**TwN**

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-11-02 20:21

Faktisk er det Windows messenger du fjerner på den facon.
Hvis du har installeret MSN Messenger kan den fjernes via Add/Remove i
kontrol panelet.

Fra : **TwN**

Dato : 07-11-02 20:48

jaa, det er jo sådan set rigtig nok, men det fjerner altså også MSN
messenger, der følger med WinXP......

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-11-02 14:41

MSN Messenger følger ikke med Windows. Kun Windows Messenger følger
med.

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 15:18

Når du installere Windows !!!XP!!! er MSN Messenger installeret......
Hvad er forskellen da ellers på de to??

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 08-11-02 17:36

Windows Messenger 4.+ er med i Windows XP, men MSN Messenger 5 menes at være
med i den nye version af windows, nemlig Windows Codename Longhorn og den er
osse includeret i MSN Explorer 8 (ikke Internet Explorer). Stort set er der
ingen forskel, men de har forskellige navne.

Vh,
OFUK

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 17:42

Hmm okay så... I must be out of date...
"Windows Codename: Longhorn" - hva er det for noget?
Er det en beta(ligsom windows codename: whistler var XP beta'en)??

**TwN**

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 08-11-02 18:53

Ja, ligesom Whistler var Windows XP's kodenavn, så er Longhorn kodenavn til
den næste Windows-generation. Jeg ved ikke hvad den endelige version kommer
til at hedde.

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 18:57

**TwN** skrev:

> "Windows Codename: Longhorn" - hva er det for noget?

Næste version af Windows.

PS. Kunne man ikke lokke dig til at studere følgende side lidt?
Dine indlæg bliver noget mere overskuelige hvis du klipper det
væk du ikke svarer på og svarer under det citerede.
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.

Fra : **TwN**

Dato : 08-11-02 19:20

> [...]
> Dine indlæg bliver noget mere overskuelige hvis du klipper det
> væk du ikke svarer på og svarer under det citerede.

sorry, det plejer jeg også at gøre men glemmer det tit!

**TwN**

Fra : Madsen

Dato : 08-11-02 19:25

**TwN** skrev:

> sorry, det plejer jeg også at gøre men glemmer det tit!

Ok. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 07-11-02 18:03

Trader skrev:

> Du har disablet Windows Messenger? Hvis ja, så tager det længere
> tid til at åbne OE, da OE prøver at finde og loade Windows
> Messenger... Damn I hate that s...

Det kan du jo bare slå fra.

Madsen.