Stall
Fra : Christian Catu

Dato : 05-11-02 08:45

Fra : Jan Larsen

Dato : 05-11-02 13:23

> Hvad gør jeg. Hvis ikke jeg kan have Linux på maskinen mere, hvordan
fjerner
> jeg så LiLO?
Fjern lilo i en dos prompte med fdisk /mbr

Mvh Jan

Fra : Christian Catu

Dato : 05-11-02 14:01

"Jan Larsen" <jan_l@post12.tele.dk> wrote in message

> fjerner
> Fjern lilo i en dos prompte med fdisk /mbr
>
> Mvh Jan

Er det sikkert at bruge. Jeg kan ikke komme til at ødelægge noget?

Fra : Jan Larsen

Dato : 05-11-02 14:17

> Er det sikkert at bruge. Jeg kan ikke komme til at ødelægge noget?
nej, det eneste der kan ske er at du skal ind i fdisk og sætte din winxp
partision aktiv.

Mvh Jan

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 05-11-02 13:48

Christian Catu skrev:

> Hvad gør jeg. Hvis ikke jeg kan have Linux på maskinen mere, hvordan fjerner
> jeg så LiLO?

Boot op på din WinXP-CD, vælg "Reparer", mener jeg det hedder, og skriv
FIXMBR i den konsol der kommer frem - så boot'er den med XP næste gang.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>