e sword
Fra : Ole Madsen

Dato : 04-11-02 16:51

Hvem af jer har de 2 filer til e sword som hedder study, hvor der ikke er
skrevet i?

Jeg vil gerne af en af jer sender mig dem, da jeg har skrevet i min
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.danmarkforjesus.dk - Danmark for Jesus
http://www.creationdays.dk - Creation Days - Maaseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 05-11-02 07:57

Ole Madsen med adressen olem@post6.tele.dk skrev således:

> Hvem af jer har de 2 filer til e sword som hedder study, hvor der ikke er
> skrevet i?
>
> Jeg vil gerne af en af jer sender mig dem, da jeg har skrevet i min
> Ole Madsen

Så vidt jeg lige kan se, så er der kun en fil og den hedder study.not

Hvis du sletter den eller flytter den ud af mappen hvor programmet ligger, så
opretter programmet en ny blank study.not næste gang du starter det.

Lars Erik Bryld
5 nov AD 2002
Skt. Elisabeth

Fra : Ole Madsen