nissetøj
Fra : Musen

Dato : 04-11-02 08:54

Ja nu er det jo snart jul igen, og denne gang en helt særlig dag for os, da
Albert jo bliver et år gammel juleaften. Vi har tænkt lidt på, at det kunne
være hyggeligt, hvis han om eftermiddagen kunne have en nissedragt på, for
ligesom at markere overgangen fra fødselsdag til jul *<
Men er der nogen der ved om man kan f¨å dem så små og i såfald hvor? Det
drejer sig om nissehue, nissebukser og en nissebluse/jakke.
Hvis der er nogen der har en ide´ til hvordan man selv kan lave den er den
også meget velkommen. Jeg kan nemlig ikke rigtig huske hvordan den egentlig
ser ud sådan en *GGG*
Venlig hilsen Mia

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-11-02 08:56

Musen wrote:
> [...]
> at det kunne være hyggeligt, hvis han om eftermiddagen kunne have en
> nissedragt på, for ligesom at markere overgangen fra fødselsdag til

jeg synes det lyder som en rigtig god ide og starten på en dejlig tradition
( så længe han gider*G*)

> [...]
> selv kan lave den er den også meget velkommen. Jeg kan nemlig ikke
> rigtig huske hvordan den egentlig ser ud sådan en *GGG*

det burde være forholdsvis ligetil..... nissebukserne kan vel klares med et
par grå strømbebukser..... trøjen der kan du vel finde en lidt stor rød
t-shirt et sted og evt kante dens ærmer og krave med noget hvidt et eller
andet fluff*G* og så et lille bælte til, som kan købes i de fleste
børnetøjsforretninger....
nissehuser kan du få de fleste legetøjsforretninger... de fåes somregel med
elastik i kanten så de ikke flytter sig*G*
hvis han skal have noget på fusserne kan du jo også købe et par røde eller
gyldne hjemmesko som kan være hans træsko*G*

jeg ved godt den er simpel, men husk nu på at han sansyneligvis kun skal
kunne passe den i år, og at den skal være behagelig og nem at tonse rundt i
for en lille purk.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Tine Andersen

Dato : 04-11-02 09:46

"Musen" <kunforsjovt@sol.dk.revomethis> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der er nogen der har en ide´ til hvordan man selv kan lave den er den
> også meget velkommen. Jeg kan nemlig ikke rigtig huske hvordan den
Afhængig af din pengepung:
Mon ikke BR har det.

Jeg har lige set en på Ellos (www.ellos.dk) hjemmeside. Det er et
postordrefirma, hvor jeg ofte køber tøj til ungerne og mig selv.

Det er en lidt dyr løsning, hvis man skal betale efterkravsgebyr.

Tine

Fra : LBR

Dato : 04-11-02 14:35

Jeg har lige modtaget H&M ´s katalog og der er der nissedragter helt ned til
str 68. Prøv deres hjemmeside www.hm.dk

Hilsen Louise

Fra : Anne Lise Kirk Jense~

Dato : 04-11-02 14:49

"LBR" <l_risager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige modtaget H&M ´s katalog og der er der nissedragter helt ned
til
> str 68. Prøv deres hjemmeside www.hm.dk

Og land på Hørning et-eller-andet.
Nej, prøv www.hm.com

mvh
anne lise

Fra : Anja

Dato : 04-11-02 14:51

> str 68. Prøv deres hjemmeside www.hm.dk

så for Hørning maskinfabrik.
Prøv hellere
http://www.hm.com/dk/start/start/index.jsp
Hilsen Anja

Fra : Ann Petersen

Dato : 04-11-02 14:35

www.linus-lotta.dk sælger debåde nissedragter og nissekjoler.
Det sende også pr. postordre men uniddelbart virker deres kvalitet
OK!

--
Ann Petersen