IP'er
Fra : Martin Bundgaard

Dato : 04-11-02 00:38

Hejsa

Jeg står og skal til at etablere et mellemstort netværk. Der vil være en
ADSL og lokalnettet vil få internet gennem en ISA 2000 server. Jeg vil gerne
om der var nogle stykker der ville komme med forslag til hvordan jeg satte
det op med ip'er og div subnet, jeg har selvfølgelig flere ideer, men det
ville være lækkert hvis der var et par "garvede" der ville give sit besyv
med...

Der vil være 8-10 labtops, det dobbelte workstations, og det vil være rent
Windows 2000.

Link for skitse...
http://casiopeia.dk/network.png

Hvis i vil ha' mere info, så må i endelig sige til !

På forhånd tak

/M

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 04-11-02 07:27

ud fra din tegning......skal du bare have et public ip på internet siden af
din isa også nogen privat ip nr. på dit lokale net

prøve evt. at læse mere på:
www.isaserver.org

mvh
Thomas Johansen