hente værdi i tekstfelt fra nyåbnet vindue
Fra : Tinky Winky

Dato : 03-11-02 23:06

Jeg skal åbne et vindue ved tryk på en knap og så skal man kunne vælge
noget, helst med et link. Så skal vinduet lukkes (enten ved tryk på en OK
knap eller med det samme), og en værdi tilknyttet det man har valgt, skal
puttes i et tekstfelt i det originale vindue.

Lidt ligesom når man skal uploade noget, bortset fra at det vindue der åbner
sig ikke er en filoversigt fra styresystemet, men en webside.

Hvordan kan man gøre det? Evt. et link?

Fra : Hintzmann

Dato : 04-11-02 08:42

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
wrote in message news:aq46ja$5mh$1@sunsite.dk...
> [...]
åbner
> sig ikke er en filoversigt fra styresystemet, men en webside.

Du kan se et eksempel her på kommunikation imellem et vindue og et popup
vindue:

http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaWindowOpen/readme.html

Hintzmann

Fra : Tinky Winky

Dato : 05-11-02 23:00

> Du kan se et eksempel her på kommunikation imellem et vindue og et popup
> vindue:
>
> http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/mhaWindowOpen/readme.html

Tak. Jeg ser på det.