history
Fra : Peter Holm

Dato : 03-11-02 21:48

hejsa,
hvordan får jeg Explorer til IKKE at gemme history?

mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 04-11-02 00:09

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message
> hejsa,
> hvordan får jeg Explorer til IKKE at gemme history?

> [...]
Tools>internetoptions>og sett Days to keep pages in history til 0

Thore Øivind

Fra : Peter Holm

Dato : 04-11-02 09:46

"> > hvordan får jeg Explorer til IKKE at gemme history?

> Tools>internetoptions>og sett Days to keep pages in history til 0

Ja, det troede jeg også, men det virker altså ikke. Den gemmer stadig.
Findes der andre måder?
mvh
peter

Fra : Leony

Dato : 04-11-02 11:00

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det troede jeg også, men det virker altså ikke. Den gemmer stadig.
> Findes der andre måder?

Du kan prøve med TweakUI:
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTwea
kUI.asp
den kan, svjh, sættes til at slette history'en automatisk.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/