webside-Ikon til foretrukne
Fra : Henrik Jensen

Dato : 27-12-00 23:09

Hej,
Hvordan er det man får et "ikon" knyttet til sin hjemmeside?
Nogle af de sider jeg har i mine "foretrukne" har et fikst lille ikon, og
når man laver et shortcut til de samme sider kommer der også et ikon på
skrivebordet sammen med linket - hvordan dælen laver man det?

På forhånd tak!

/Henrik
--
Stay in the rhythm!
- http://www.netwerk.dk

Fra : Claus Schmidt

Dato : 27-12-00 23:09

"Henrik Jensen" ::
> Hvordan er det man får et "ikon" knyttet til sin hjemmeside?

Du finder svaret i denne tråd

fra news:dk.edb.internet.webdesign.html
den 26.12.2000.

--