Placering af layer
Fra : Esben Vidstid

Dato : 28-02-01 11:33

Kan man placere et layer relativt fra sidens centrum istedet for fra øverste
venstre hjørne?

--

Esben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-02-01 14:56

Ikke direkte.
du kan bruge javascript til at beregne hvor midten er og så placere
det ud fra den oplysning.
husk bare på at folk bruger vidt forskellige vinduesstørrelse så du
vil næppe opnå hvad du nu er ude efter i alle tilfælde.

Fra : Esben Vidstid

Dato : 28-02-01 16:02

> [...]
> husk bare på at folk bruger vidt forskellige vinduesstørrelse så du
> vil næppe opnå hvad du nu er ude efter i alle tilfælde.

Tak for svaret - jeg har allerede opgivet projektet, da giver for mange
problemer.

--

Esben