Billede/billeder der forfølger musen???
Fra : Peter Bromley

Dato : 26-12-00 22:33

Hvordan laver man ovenstående?

Lidt som på fx www.teletubbies.com

Peter?

Fra : KeZZe

Dato : 26-12-00 22:45

> Lidt som på fx www.teletubbies.com

http://www.teletubbies.com - AARGH!!!

Nå, men prøv at højreklikke og derefter klikke "Vis kilde".

Dynamicdrive har (som altid) noget js/dhtml-stuff:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex13/index.html

--
/KeZZe
mailto:KeZZe@KeZZe.dk

Fra : KeZZe

Dato : 26-12-00 22:47

[snip]

Jeg glemte at sige, at det imho er noget af det værste man kan gøre ved en
hjemmeside.

Fra : SoulMate

Dato : 27-12-00 15:48

"KeZZe" <kezze@kezze.dk> skrev i en meddelelse
> [snip]
>
> Jeg glemte at sige, at det imho er noget af det værste man kan gøre
ved en
> hjemmeside.

kommer da helt an på hvad målgruppe du henvender dig til!
- børn på teletubbies.com er da nok jublende glade for det ;)

--
SoulMate
http://adsl.ahv.cx

Fra : Peter Bromley

Dato : 28-12-00 18:09

Jeg vil nu også mene at det er fint, når det gælder min datters hjemmeside.
Jeg vil sgu itte ha en på min

Peter!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-00 23:11

Tue, 26 Dec 2000 22:32:53 +0100, skrev "Peter Bromley"
<the_cowboy@get2net.dk>:

>Hvordan laver man ovenstående?

Kig på http://www.dynamicdrive.com, scriptet er der.

med venlig hilsen