Hjælp til OpenOffice
Fra : Jochke

Dato : 02-11-02 15:30

Hejsa.

Jeg er temlig newbie på Linux fronten og kommer fra windows af. Så er
vant til at man dobbelklikker på en fil, så installere den sig. Jeg har
dog også med lidt besvær fået installeret OpenOffice i
/home/jochke/OpenOffice.org1.0.1. Nu er jeg så vant til at Windows
ligger en genvej i startmenuen så det er lige til at starte. Men kan ik
finde noget, og aner ikke hvad jeg skal starte i installations mappen.

Køre Gnome og Suse linux 8.

/Jochke

Fra : Jochke

Dato : 02-11-02 15:41

Ahh...jeg har fundet det. Den er blevet lagt under Favoritter. En menu
jeg aldrig ville finde på at lede i, da jeg aldrig brugte den i windows.
Men nu er det så heller ikke det samme. :)

/Jochke