Billige domæner
Fra : Socketd

Dato : 02-11-02 12:05

Jeg underskylder at dette indlæg er off topic, men jeg synes det er sådan
et godt tilbud at jeg vil dele min begejstring med jer andre.
Når du skal købe et domaine, så koster det ca 100 kr i oprettelse og så
hvis du selv vil hoste det, 300 kr i DNS pegning. Altså 400 kr om året.
Men jeg har lige fundet et kanon firma, Buydomains.dk, her kan du få et
domæne + DNS pegning for 119 kr om året og de efterfølgende år koster
kun 100 kr. Det er sgu billigt og nej, jeg er ikke ansat ved dem

mvh
socketd

Fra : Jesper Krogh

Dato : 02-11-02 12:07

I dk.edb.system.unix, skrev Socketd:
> [...]
> domæne + DNS pegning for 119 kr om året og de efterfølgende år koster
> kun 100 kr. Det er sgu billigt og nej, jeg er ikke ansat ved dem

Men det er godtnok håbløst Off-Topic i denne gruppe.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc

Fra : Socketd

Dato : 02-11-02 12:12

On Sat, 02 Nov 2002 12:06:35 +0100, Jesper Krogh wrote:

> Men det er godtnok håbløst Off-Topic i denne gruppe.

Tak for din gengivelse af den første linie jeg skrev. Grunden til at jeg
skrev her er fordi mange unix nørder selv hoster deres domæner, men ja
det er stadig off topic.

mvh
socketd

Fra : Michael Andreasen

Dato : 02-11-02 12:11

Socketd wrote:

> Jeg underskylder at dette indlæg er off topic, men jeg synes det er sådan

det samme kan du få for 99 kr host gratisdns og 40 kr om året til DK-Host.

--
Mvh Michael Andreasen

"...There are only 10 types of people in the world...........those who
understand binary jokes, and those who don't..."

Fra : Socketd

Dato : 02-11-02 12:21

On Sat, 02 Nov 2002 12:10:46 +0100, Michael Andreasen wrote:

> det samme kan du få for 99 kr host gratisdns og 40 kr om året til
> DK-Host.

Hold da op, det bliver sgu billigere og billigere

mvh
socketd

Fra : Michael Andreasen

Dato : 02-11-02 12:46

Socketd wrote:

> Hold da op, det bliver sgu billigere og billigere

yep.. og gratisdns.dk virker bare.. jeg har en del domæner der, og de har
aldrig givet problemer.

Fra : Torben Frøberg

Dato : 06-11-02 22:52

Socketd wrote:

> Hold da op, det bliver sgu billigere og billigere
>
> mvh
> socketd

Det er dyrt. Buydomains 119 Kr. er inklusiv afgift til DK-host.

Mvh. Torben

Fra : Glen Kjaerulff

Dato : 06-11-02 23:24

> Det er dyrt. Buydomains 119 Kr. er inklusiv afgift til DK-host.

næhh for alle service er gratis v. "gratisdns"

/Glen

Fra : Jesper FA

Dato : 03-11-02 18:23

Michael Andreasen wrote:

> det samme kan du få for 99 kr host gratisdns og 40 kr om året til DK-Host.

Det er efterhånden noget tid siden det kostede 40+moms. Idag tager de
60+moms om året.

--
Jesper
6:22pm up 16 days, 18:41, 3 users, load average: 1.05, 1.19, 1.17

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-11-02 15:37

In article <pan.2002.11.02.11.05.14.249084.160@traceroute.dk>, Socketd wrote:
> [...]
> domæne + DNS pegning for 119 kr om året og de efterfølgende år koster
> kun 100 kr. Det er sgu billigt og nej, jeg er ikke ansat ved dem

Off-topic og dyrt. Gratis DNS giver dig gratis DNS pegning.
DK Hostmaster sender dig årligt en regning på 75 kr.
GratisDNS.dk sælger domæner til 99 kr.

Så BuyDomains scorer bare kassen på folk der tror at deres
ågerpriser er billige.

PS: Kender du nogle der er ansat hos dem ?

Fra : Socketd

Dato : 02-11-02 16:03

On Sat, 02 Nov 2002 15:37:21 +0100, Povl H. Pedersen wrote:

> Off-topic og dyrt.

Jeg tror det er fastslået at der er off topic, så du behøver ikke skrive
det.
Dyrt? Næ, gratisdns.dk er billigere, men det gør ikke buydomains.dk dyrt.

> Gratis DNS giver dig gratis DNS pegning. DK
> Hostmaster sender dig årligt en regning på 75 kr. GratisDNS.dk sælger
> domæner til 99 kr.

Ja, det er et godt tilbud.

> Så BuyDomains scorer bare kassen på folk der tror at deres ågerpriser er
> billige.

Igen er buydomains ikke dyrt, da mange tager 100-150 kr i oprettelse +
det første år, men hvis du så vil have dns koster det 300 pr år, se fx
tiscali.

> PS: Kender du nogle der er ansat hos dem ?

Nej, gør du?

socketd

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-11-02 17:39

Socketd <db@traceroute.dk> wrote in

> Dyrt? Næ, gratisdns.dk er billigere, men det gør ikke
> buydomains.dk dyrt.

Jo, buydomains er da dyrt...
En mercedes nyeste model er billigere, det gør ikke en ferrari dyr...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Socketd

Dato : 02-11-02 18:21

On Sat, 02 Nov 2002 17:39:20 +0100, Henrik Stidsen wrote:

> Jo, buydomains er da dyrt...
> En mercedes nyeste model er billigere, det gør ikke en ferrari dyr...

Virkelig god samligning, <klap> <klap>
Af hvad jeg har set (bl.a. mit eksempel med tiscali), så synes jeg
buydomains er billigt.

socketd