Brinkster
Fra : Tommy

Dato : 02-11-02 10:34

Hej

Som beskrevet i en tidligere tråd havde jeg "lidt" problemer med en
chatpage. Jeg fik det råd at lave en konto hos Brinkster og det har jeg også
gjort. Mit spørgsmål er hvorledes jeg laver en applikation på serveren? jeg
kan nok finde ud af det lokalt men hvorledes på fjernserveren ? Eller er der
en anden udvej som jeg ikke kender?

Tommy Lauritzen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-11-02 11:29

"Tommy" <info@manniken.dk> wrote
> Mit spørgsmål er hvorledes jeg laver en applikation på serveren? jeg
> kan nok finde ud af det lokalt men hvorledes på fjernserveren ?

Hvad mener du med at "lave en en applikation på serveren".

> Eller er der en anden udvej som jeg ikke kender?

Det er der ganske sikkert, men det ville hjælpe lidt hvis du fortalte lidt
grundigere:

1. Hvad du vil?
2. Hvad der går galt?
3. Hvor det går galt?

--
Jakob Andersen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-11-02 11:32

Tommy escribió / skrev

> Mit sp›rgsm†l er hvorledes jeg laver en applikation p† serveren?

Med dette mener du "gemme en værdi i en application variabel" ikke
sandt?

Det gøres ved application.contents("minVariabel") = vaerdi

Men der er tusinde ting der kan gøres galt, så kom med noget kode og en
mere fyldig beskrivelse.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-11-02 11:37

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote
> Det gøres ved application.contents("minVariabel") = vaerdi

Nu har jeg set dig et par gange bruge:

Application.Contents( "minVariabel" ) = Værdi

Er der noget performance mæssigt bedre ved dette end at bruge:

Application( "minVariabel" ) = Værdi

--
Jakob Andersen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-11-02 12:05

Jakob Andersen escribió / skrev

> Er der noget performance m‘ssigt bedre ved dette end at bruge:
>
> Application( "minVariabel" ) = V‘rdi

Overhovedet ikke, jeg har blot altid set det som god skik at skrive
metoder og properties fuldt ud for senere at have kode der er nemmere at
læse.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jakob Andersen

Dato : 02-11-02 12:31

> [...]
> Overhovedet ikke, jeg har blot altid set det som god skik at skrive
> metoder og properties fuldt ud for senere at have kode der er nemmere at

Okay så undrer det mig bare at du ikke også skriver f.eks.:

Request.Form.Item( .... )
Request.QueryString.Item( .... )
Recordset.Fields.Item( ... ).Value
osv.

--
Jakob Andersen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-11-02 12:54

Jakob Andersen escribió / skrev

> Okay s† undrer det mig bare at du ikke ogs† skriver f.eks.:
>
> Request.Form.Item( .... )

Burde jeg også gøre, men jeg er stadig ikke den perfekte koder )