Re: Trapez-plader
Fra : Niels Olsen

Dato : 01-11-02 23:43

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> Beklager, Niels. Det var en joke.!

Sorry, den fattede jeg ikke lige

> Jeg kender ikke Fridolf. Jeg kender intet byggemarked i Rønne. Jeg bor i
> Jylland.

Vær du kun glad for at du ikke kender dem og har andre byggemarkeder at
handle i.
Fridolf sidder på hele markedet her på Bornholm. De har 2 Råd og dåd
markeder under deres navn. Ydermere findes der et Byggekram marked og noget
der hedder Allinge teglværk. Begge er mere eller mindre ejet af Fridolf, som
det kaldes i daglig tale. Det rigtige navn er Fridolf & Bidstrup
tømmerhandel og byggecenter. Mange bornholmere tager derfor turen med færgen
til Sverige og køber ind, når der skal laves lidt i "hjemme industrien". En
arbejdskollega bestilte endda engang belægningssten i Jylland og fik det
transporteret til Bornholm og sparede penge i forhold til at købe det
lokalt.

> Jeg forsøgte såmænd bare at fortælle Mogens Knudsen at det ville være
klogt at
> fortælle i hvilken del af landet han bor.
> (Jeg var ret sikker på at han ikke var bornholmer.)

Ok.

> Kort sagt: Hvis man vil have et anvendeligt svar, må man jo starte med at
komme
> med tilstrækkelig informationer.

Ja det ville vel være en forudsætning for et korrekt svar.

MVH Niels