Blade for homoseksuelle
Fra : Jimmy

Dato : 01-11-02 21:50

Hej

Jeg beklager mit indlæg er en smule OT, men jeg kan virkeligt ikke finde
andre steder at spørge...

Jeg har ledt efter nogle blade, som udelukkende henvender sig til
homoseksuelle - Helst kun mænd.

Jeg mener der er noget der hedder PAN-bladet eller noget?
Hvilke andre findes der?
De skal være danske.

Baggrund: Jeg har lavet et website, der hedder www.gayline.dk men da jeg har
meget svært ved at komme ud til denne niche håber jeg på at kunne ramme den
igennem blade.

Hvis nogen har andre ideer vil jeg meget gerne høre om disse, men så bliver
vi nok for OT

Mvh
Jimmy

Fra : Mads H. N. Jensen

Dato : 02-11-02 22:43

Hej Jimmy

Der findes ganske rigtigt noget der hedder PAN-bladet (kan findes på
biblioteket). Derudover er der de forskellige afdelinger af Landsforeningen
for Bøsser og Lesbiskes (LBL)"lokalblade" - De kan findes via www.lbl.dk .
Andre kender jeg ikke til, men de må vede noget på LBL.

Mvh Mads