The Soldier of Fortune II
Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 01-11-02 21:16

Hej alle

The Soldier of Fortune II: Double Helix det er det spil jeg kan ikke komme
vider.
der hvor jeg er hedder INTERIOR og er skibet lastrum hvor der står en truk
for når den starter går tornet bare i top uden man har en mulighed for at nå
der op

På får hånd tak

Hilsen Jesper

Fra : Godgaard

Dato : 28-01-03 17:41

"Jesper Bay Hebsgaard" skrev d. 01-11-02 21:16 dette indlæg :
> [...]
truk
> for når den starter går tornet bare i top uden man har en mulighed for

Står med samme problem, så hvis du har fundet vejen, kunne du så ikke
lige skrive det.

Hilsen Godgaard

http://www.kandu.dk/

Fra : Jim P

Dato : 30-01-03 20:59

I skal hoppe op på kasserne og den vej op efter at trucken har løftet tårnet
op.