MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WIN XP: Stifinder starter i dokumenter!
Fra : hu_ck

Dato : 01-11-02 17:55

Hej

At Stifinder konsekvent starter i 'Dokumenter' frem for f.eks. 'Denne
computer' er et kaempe irritationsmoment!!

Jeg har hoert, at det skulle kunne lade sig goere, at tvinge XP til at
huske indstillinger for f.eks. Internet Explorer, hvis man holder 'Ctrl'
nede, naar man lukker programmet/vinduet, men har ikke kunnet faa det
til at virke... Findes der evt. en tilsvarende metode - der rent faktisk
virker - til at aendre paa Stifinders opstartsform!?

Paa forhaand tak!

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-11-02 17:57

"hu_ck" <hu_ck.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> til at virke... Findes der evt. en tilsvarende metode - der rent faktisk
> virker - til at aendre paa Stifinders opstartsform!?

Højreklik på et icon, så kan du i properties/egenskaber selv bestemme hvor
Stifinder skal starte, f.eks.:
Target: %SystemRoot%\explorer.exe /n,/e,D:\Download, som får Stifinder til
at starte på drev D i mappen Download.

mvh
Preben

Fra : hu_ck