ICS (Internet Connection Sharing) program?
Fra : Fritze

Dato : 28-02-01 02:29

Hejsa!

Hvilket ICS program er det nemmeste at sætte op?
Jeg har lige lavet et netværk mellem 2 pc'er (win98 & win98se) og det
fungerer fint.
Nu vil jeg så have at de skal kunne bruge den samme ADSL forbindelse (ATM),
men jeg gider ærligt talt ikke bruge flere timer på at sætte det op, så
hvilket af "alle" dem der findes er det nemmeste?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 28-02-01 08:17

Hej Fritze

"Fritze" <Fritze76_NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:97hk71$k10$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> fungerer fint.
> Nu vil jeg så have at de skal kunne bruge den samme ADSL forbindelse (ATM),

Jeg har netop hørt fra en der også har ATM og Win98SE.
Han benyttede bare det indbyggede ICS i Win98SE, det spillede med det samme.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : --* Edmundo *--

Dato : 28-02-01 08:45

> [...]
> men jeg gider ærligt talt ikke bruge flere timer på at sætte det op, så
> hvilket af "alle" dem der findes er det nemmeste?

Jeg kunne af en eller anden grund ikke få den indbyggede ICS i Win98se til
at spille her, så jeg downede Sygate 4.0 fra www.sygate.com og så kørte det.
Det er nemt at sætte op. Der findes nogle udførlige vejledninger på deres
hjemmeside.

Jeg har prøvet nogle af de andre ics-programmer og Sygate var absolut den
nemmeste at ha' med at gøre.

Mvh.
Edm...

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-02-01 08:57

On Wed, 28 Feb 2001 02:28:37 +0100, "Fritze"
<Fritze76_NOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Hvilket ICS program er det nemmeste at sætte op?
>netværk mellem 2 pc'er (win98 & win98se) og det
>fungerer fint.

Brug den indbyggede ICS i 98se! Jeg gik slavisk frem efter
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm
og det gik hurtigt og kørte bare med det samme.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Fritze

Dato : 28-02-01 11:33

Hej igen!

Tak for alle svarene. Jeg tror dog jeg knoldede lidt i min forklaring
Det ligger sådan at den ene pc har W98SE og den anden har W98, så det med at
bruge den indbyggede går ikke helt, men nu prøver jeg sygate, som der blev
foreslået.

Endnu engang tak.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 28-02-01 12:02

Hej Fritze

"Fritze" <Fritze76_NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:97ik3u$fkg$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> bruge den indbyggede går ikke helt, men nu prøver jeg sygate, som der blev

Det er kun den PC der har internetforbindelsen der behøver at have Win98SE,
den anden kan fint køre med Win98 (eller for den sags skyld Win95 eller andet).

Men Sygate er også godt.

Fra : Fritze

Dato : 28-02-01 12:16

> Det er kun den PC der har internetforbindelsen der behøver at have
Win98SE,
> den anden kan fint køre med Win98 (eller for den sags skyld Win95 eller
andet).

"og djævlen prutter mig i ansigtet igen" Det er den maskine med
internetforbindelsen, der kører WIN98 (ikke SE) sur røv....øv

> Men Sygate er også godt.

Ja, det lader det til....det piller ikke ved noget uden min accept og det
lader til at køre fint på hosten indtil videre....kan desværre ikke komme
til klientmaskinen lige nu, men skal nok lige poste en update når jeg finder
ud af noget...

Tak igen

Fra : Fritze

Dato : 28-02-01 17:40

Så for filen fanden fedtme om ikke det virker da!!!! *HIHIHI*

Nu tuller begge 'putere derudaf på samme ADSL forbindelse. herligt herligt.

Sygate kan *KUN* anbefales....overhovedet ingen problemer med det.