[VB6] Files
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 27-02-01 23:29

Hej NG

Jeg skal bruge hjælp til følgende:

Jeg har et program kørende som 'holder øje' med biblioteker som er
diffineret på forhånd.

eks. c:\dokumenter\
d:\billeder\

Disse to biblioteker bliver så overvåget for ændringer. Hertil skal jeg
bruge en rutine til indsamling af alle filer samt subBiblioteker. Jeg skal
også kunne fange file datoer og tidspunkter (opret og ændring) samt
attributerne. Alle data indfanges i variabler (ikke kontroller som ListView
ect.)

Jeg har søgt en del steder men uden held. Hvis der er en der kender til
læsestuf (bøger ect) eller eksempler om emnet er jeg interesseret i emner.

P.F.T
Johnny

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 28-02-01 09:23