Opsætning af windows 98 se som server
Fra : Peder Hjort Madsen

Dato : 27-02-01 22:51

Er der nogen der ved om eller hvordan man opsætter Windows 98 se som server.
Jeg skal bruge det, fordi jeg derved kan undgå hvergang jeg skal koble en ny
computer på Wepspeed 2, skal register ingen

Peder

Fra : James Rune Hansen

Dato : 27-02-01 23:07

"Peder Hjort Madsen" <pedermadsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ny
> computer på Wepspeed 2, skal register ingen

Den kan som standard ikke køre Server i den forstand. Men med visse 3. parts
software kan man godt..

Jeg kender ikke til wepspeed 2, men regner med at det er noget internetline
ting..
Du kunne fx. køre proxy på din 98, jeg har gode afaringer med proxy..

James

Fra : Lars Overgaard

Dato : 28-02-01 22:52

> [...]
ny
> computer på Wepspeed 2, skal register ingen

Prøv med Winproxy eller Sygate. Det virker fint.

/Lars

Fra : Fritze

Dato : 28-02-01 22:55

> Er der nogen der ved om eller hvordan man opsætter Windows 98 se som
> server.
> ny

> Prøv med Winproxy eller Sygate. Det virker fint.

Sygate! Sygate! Sygate Jeg bruger det nu og det er vældig nemt at sætte
op, hvis man bare har en smule forstand på netværk.