Outlook XP
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 30-10-02 20:38

Hej i NG.

Jeg sidder og roder med min Outlook og kan ikke komme i tanke om, hvor man
kan vælge hvilken mappe den skal starte op i.
Om det skal være i Indbakken eller i Kalender OSV.

Kan i hjælpe ?

Hilsen
Torben L. Andersen

Fra : Søren Blom

Dato : 30-10-02 23:51

"Torben L. Andersen" <nn@nn.com> skrev
> hvor man kan vælge hvilken mappe den skal starte op i.
> Om det skal være i Indbakken eller i Kalender OSV.

Du skal i indstillinger, faneblad andet og vælge Avancerede indstillinger

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Torben L. Andersen