Møbelpolstrer - Århus
Fra : Adam Franciere

Dato : 30-10-02 17:40

Hej

Håber jeg er kommet til den rette gruppe...

Jeg har fået 4 gamle køkkenstole, der er i god stand, men som alligevel
behøver en kærlig hånd, så sæderne kan blive flotte. Der sidder nu
grønt(!) plastik, som gerne skal skiftes ud med læder. I sæderne er der
fjedre, der nok også skal skiftes ud, men hele operationen lyder
forholdsvis enkel - for en møbelpolstrer.

Da jeg bor i Århus, vil jeg gerne høre råd/oplevelser om hvilken
polstrer, jeg måske kan overlade mine stole til - eller i hvert fald
_ikke_ overlade dem til.

Mvh. Adam Franciere

Fra : Web.Woman

Dato : 30-10-02 18:14

"Adam Franciere" <franciere@netbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Da jeg bor i Århus, vil jeg gerne høre råd/oplevelser om hvilken
> polstrer, jeg måske kan overlade mine stole til - eller i hvert fald
> _ikke_ overlade dem til.

På hjørnet af Grønnegade/Klostergade i Århus ligger i en kælder en ung
møbelpolstrer, som for et år siden tog sig kærligt af min store flyder af en
Eilersen sofa.

Jeg valgte møbelstoffet Comfort fra det danske firma Gabriel -
http://www.gabriel.dk/
Comfort er blødt og lækkert som vaskeskind/ruskind. Og nu et år efter er det
præcis lige så flot, som da det var nyt. Snot fra småunger, chokolade fra
fingre og andet snask vaskes let af. Og der er 10 års garanti imod
gennemslidning.

http://www.gabriel.dk/home/produkt_fact.asp?prid=23&mgid=3
http://www.in-design.dk/STOF-COMFORT.htm

Mvh. Lisbeth

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 30-10-02 18:37

> Da jeg bor i Århus, vil jeg gerne høre råd/oplevelser om hvilken
> polstrer, jeg måske kan overlade mine stole til - eller i hvert fald
> _ikke_ overlade dem til.

Banegårdsgade i Århus, inde i en baggård, lidt tætter på banegården end
støvsugerforretnigen, men på samme side. Rigtig godt sted, kvalitet uden at
blive flået for penge.

Thorleif

Fra : Kurt

Dato : 30-10-02 19:59

> Banegårdsgade i Århus, inde i en baggård, lidt tætter på banegården end >
støvsugerforretnigen, men på samme side. Rigtig godt sted, kvalitet uden at
> blive flået for penge.

Enig-dem kan jeg også kun anbefale
Kurt