DIR
Fra : Torben

Dato : 30-10-02 17:15

En opfordring til alle der tidligere har ytret ønske om at høre Peter
Fjelsten fortælle om DIR. Lad os prøve at få noget op at stå på Sjælland,
jo flere vi er jo bedre, så alle der er interesserede send mig venligst en
mail.

Mvh.
Torben

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 30-10-02 20:18

jeg er interesseret hvis det ligger i max. 1 times afstand fra KBH. i en
gammel volvo (110 krm/t).

nøj

Fra : Gryndahl

Dato : 31-10-02 07:54

Skriv du trygt 2 mere på ....
Har I faciliteter ?

Gryn

http://www.kandu.dk/

Fra : Torben

Dato : 31-10-02 15:32

Hej Gryn,

Jeg har prøvet at maile dig, men har ikke kunnet gætte din mail adresse, kan
du ikke maile mig på trp@hajq(fjern dette).dk så jeg kan kontakte dig når
der kommer noget konkret.

Vi har ingen lokaler, men kan måske leje os ind et eller andet sted. Har i
noget vi kan være i ??

Mvh.
Torben

Fra : Rune Henssel

Dato : 31-10-02 10:05

Jeg er på, hvis det bliver indenfor HT/S-togs området.

--

Rune Henssel
diver@fjerndette.henssel.dk

SPAM protection: remove "fjerndette." before replying

Fra : Henrik Manley

Dato : 31-10-02 23:08

Mon ikke det var en sag for Havbassernes sauna klub at arrangere det? Allan!

Ligger i Farum, plads til 30-40 stykker og adgang til svømmehal.

--
Henrik Manley
http://bends.dk, m@nley.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 01-11-02 08:33

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke det var en sag for Havbassernes sauna klub at arrangere det?
Allan!
> Ligger i Farum, plads til 30-40 stykker og adgang til svømmehal.

Selvom DIR absolut ikke er "min kop te" vil vi da godt være behjælpelige til
et sådant dykkerarrangement hvis i ikke kan finde et andet lokale. Hvis
arrangementer foregår en mandag eller torsdag kan der nok findes plads i
kalenderen til vores fællesrum, som kan rumme 30-40 deltagere. Vi vil ikke
have anden andel i arrangementer end at stille rummet til rådighed. Vi kan
sikkert tilbyde deltagerne at hvis de tager badebukser med så er de
velkomne til en uv-rugby kamp bagefter.

Allan Hansen, "DIR-arrangør"

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 06-11-02 22:20

Hej.
Kunne godt tænke mig at være med til at få tæsk i rugby.
Kommer sikkert med tog fra Randers hvis det bliver til noget...
/Frederik