en opgave med exchange server...
Fra : René Blumensaadt

Dato : 30-10-02 16:42

Hej alle interesserede.

Jeg har en opgave til en med erfaring inden for microsoft exchange server.
Naturligvis betalt.

En ældre maskine med win NT4 kører som exchange server.
2 maskiner med W98 kører som terminaler herpå. Herunder en som just er
blevet skiftet ud med en hurtigere model.

Der har været en del problemer, samt en udskiftning af mailudbyder og nu vil
systemet tilsyneladende ikke fungere korrekt. Hvis du har mod på denne
opgave så tøv ikke med at kontakte mig.

opgaven er i Helsingør

René Blumensaadt

Tlf.: 20 86 09 75
Email: blumensaadt@mainpage.dk

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 30-10-02 19:15

"René Blumensaadt" <blumensaadt@mainpage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> systemet tilsyneladende ikke fungere korrekt. Hvis du har mod på denne

Ikke for at jeg skal tage brødet ud af munden på nogen, men hvis du har bare en
lille smule mere info om problemet, er jeg sikker på at der er nogen i fx.
dk.edb.system.ms-windows.server der kan hjælpe dig....

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-10-02 21:12

Denne post er fejlplaceret, prøv evt. "dk.opslag.stillinger"
/Hans

Fra : René Blumensaadt

Dato : 31-10-02 01:29

oki.

Det er første gang jeg er på denne news-gruppe, så jeg undskylder hvis det
var helt forkert. Men tak for svarene alligevel.