Problemer med kalender i Outlook2000
Fra : Jesper H. Christense~

Dato : 30-10-02 14:42

Jeg har i min Outlook nogle problemer med min kalender. En dag opdagede jeg
nemlig at havde mistet min oversigt til højre på skærmen. Jeg har prøvet og
prøvet, men kan ikke få den fre igen.

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, da det besværliggør min navigerring
en hel del.

På forhånd tak
Jesper

Fra : Sjak

Dato : 30-10-02 14:56

"Jesper H. Christensen" <jesperc@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> prøvet, men kan ikke få den fre igen.
>
> Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, da det besværliggør min

Prøv ar vælge "vis" og vælg "outlook-panel", så skulle den gerne være der
igen.

Mvh

Søren

Fra : Jesper H. Christense~

Dato : 30-10-02 15:26

Kære Søren,

Du skal have mange tak for dit forslag, men det afhjælper ikke mit problem.
Det er ikke Outlookpanelet jeg har problemer med, men derimod kalender
oversigten i den modsatte side af skærmen.

Med venlig Hilsen
Jesper

Fra : Zip

Dato : 31-10-02 08:47

Jesper H. Christensen skrev i meddelelsen <3dbfeba8$0$34808$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>Det er ikke Outlookpanelet jeg har problemer med, men derimod kalender
>oversigten i den modsatte side af skærmen.

Hva' med View => Current View => sæt et flueben i Day/Week/Month

P.S. er det muligt at få den til at vise uge numre ?
--
Vinterhygge
Kim

Fra : Sjak

Dato : 31-10-02 09:26

> P.S. er det muligt at få den til at vise uge numre ?
> --
> Vinterhygge
> Kim

Ja, men da skal du ind i indstillinger - kalender, og så sætte et flueben.

Søren

Fra : Zip

Dato : 01-11-02 14:06

Sjak skrev i meddelelsen ...

>Ja, men da skal du ind i indstillinger - kalender, og så sætte et flueben.
>
>Søren

Kanon fedt, tak for hjælpen
--
Vinterhygge
Kim

Fra : Sjak

Dato : 01-11-02 14:59

> Kanon fedt, tak for hjælpen
> --
> Vinterhygge
> Kim

Velbekom!

selv hygge
Søren

Fra : Michael Møller

Dato : 05-11-02 16:00

Kør musen hen til overkanten af "Opgaveblok" og Noter" i højre side. Så
fremkommer der to pile med to vandrette "pinde". Træk ned så kommer
oversigten frem.

Michael