Deaktivering af flere copy-paste elementer~
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 30-10-02 12:31

Hej gruppe,
jeg vil høre om der er en der ved hvordan man deaktiverer den irriterende
funktion med at man kan klippe-klistre op til tolv elementer i Word? Jeg er
ved at få spat af den lede clips der kommer frem og spørger om hvad der skal
sættes ind !
Jeg vil bare have det som i gode gamle notepad. Man klipper og klistrer -
ikk' så meget p..!

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : pre

Dato : 30-10-02 19:45

Du behøver såmænd ikke at bande så stygt over noget i Word, for den
gyldne regel er at så godt som alt kan tilpasses den enkelte bruger. Der
er også anvisning på hvordan man gør det.
Du er også velkommen til at få hjælp her i gruppen (det burde godt nok
ha´ været i Word´s egen gruppe). Men et rimeligt krav må være at du
bruger tid og plads til at sige hvad du ønsker, at fjerne clipsen eller
klippebordet. Alt det andet er underordnet.

© pre 2002

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 30-10-02 22:48

>Men et rimeligt krav må være at du
> bruger tid og plads til at sige hvad du ønsker, at fjerne clipsen eller
> klippebordet.

Er vi enige om at der kun er et spørgsmålstegn i min tekst helt herover? Jeg
vil gerne deaktivere funktionen med at man kan trykke Klip/Kopier på op til
tolv elementer. Jeg vil gerne have dette deaktiveret. Den skal kun tillade
et element i clipboard.
Der er i øvrigt også en generel funktion i Officepakken og ikke en særskilt
Wordfunktion. Ergo hører den hjemme i ms-officegruppen og ikke wordgruppen.

Fra : pre

Dato : 31-10-02 12:18

Det "gamle" udklipsbord kan bruges, men ikke styres fra Word. Jeg har i
mellemtiden glemt hvordan man deaktiverer den nye, men du kunne f. eks.
klikke den væk fra Vis værktøjslinier.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-10-02 13:55

>Jeg har i mellemtiden glemt hvordan man deaktiverer
>den nye, men du kunne f. eks.
> klikke den væk fra Vis værktøjslinier.

Det har jeg prøvet. Den popper bare op igen. Der findes måske en indstilling
i registreringsdatabasen?

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-10-02 13:58

Hehe - jeps: http://www.winguides.com/registry/display.php/864/