nogle der kan hjælpe mig med disse her
Fra : Rico Rødby

Dato : 30-10-02 11:35

1)
jeg har lige købt en adapter til mit flasher / unlocker sæt, til en nokia
8310, hvilket software skal jeg bruge for at jeg ikke fucker telefonerne
up.....

2)
det samme gælder for et datakabel til nokia 3510, hvilken software ?

3)
- og til sidst, har også erhvervet et datakabel til siemens, så hvilken
software bruges her ?

- tænkte jeg lige så godt kunne spørger eksperterne herinde... inden jeg
kommer galt afsted med at eksperimentere..

Mvh Rico
( www.nokia-unlock.info )

Fra : Carsten Suhr

Dato : 01-11-02 12:45

Brug dct4 unlocker fra jic, det er ikke det samme til 3510. Kommer an på
hvilken siemens. Eller mail til mig

Mvh

Carsten

Fra : Carsten Suhr

Dato : 02-11-02 09:21

Brug dct4 ulock fra jic, det er ikke det samme kabel desværre, det kommer an
på hvilken siemens du mener. Men ellers giv mig en mail så kikker vi på det.