Gilera Stalker fra 30 til 45 - hvordan?
Fra : PGR

Dato : 30-10-02 09:18

Jeg har en 1,5 år gammel Gilera Stalker 30 som jeg har overtaget efter
min datter. Nu vil jeg (-efter at ha' fjernet/skiftet begrænsninger og
påmonteret 45-udstyr) indregistrere som en 45. Hvordan gør jeg og hvad
koster det? Er der der andre der har været igennem den affære?

http://www.kandu.dk/

Fra : LaLLe

Dato : 30-10-02 13:31

"PGR" <PGR.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> påmonteret 45-udstyr) indregistrere som en 45. Hvordan gør jeg og hvad
> koster det? Er der der andre der har været igennem den affære?

Den skal igennem en ny typegodkendelse ihvertfald. Det koster knaster! Men
gå ned og snak med motorkontoret og hør hvad de har at sige. Nogen steder i
landet kan man ikke få det gjort og andre er de villige til at snakke om
det.
Men de første 2000 er jeg ret sikker på er væk inden der er plader på den!

Jeg ville køre som den nu kan køre og så placere mig som 45'er og køre som
45'er bare uden plade på. Hav spejle osv. på som er lovkrav på 45'er. Kører
du ordenligt så har politiet en tendens til at lade diog være i fred.
Specielt når du ikke ligner en 16 årig knægt.

LaLLe
www.stalkerzone.dk