Raadgiver for paedofile doemt for boernepo~
Fra : T'abula R'asa

Dato : 29-10-02 19:54

---

En 78-aarig mandlig raadgiver for paedofile blev i dag i retten i
Frederikssund idoemt 30 dages faengsel for at have haft syv videobaand
med 24 timers boerneporno. Dommen blev gjort betinget af hensyn til
mandens alder og helbred.

Manden havde paa forhaand tilstaaet, at de syv videobaand, som blev
fundet under en ransagning i hans hjem, var hans. Han accepterede
da ogsaa dommen.

Tidligere er den 78-aarige blevet udraabt som kontaktperson og talsmand
for Paedofiligruppen. I retten sagde manden dog, at der ikke findes en
decideret forening af paedofile, men at han kun fungerede som
raadgiver for en kreds af paedofile.

--

Kilde: Ritzaus Bureau, 29. okt. 2002.
Post : Peter S. Winding, T'abula R'asa.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 29-10-02 21:17

On 29 Oct 2002 18:54:09 -0000, T'abula R'asa wrote:

> [...]
> for Paedofiligruppen. I retten sagde manden dog, at der ikke findes en
> decideret forening af paedofile, men at han kun fungerede som

Det var da "sjovt".
Hvis der er tale om den person jeg tror det er, så har jeg, i forbindelse
med mit speciale på pædagogseminariet, arbejdet på det speciale sammen med
2 personer, der besøgte og talte med personen. Her havde han både omtalt
Pædofilgruppen som en forening, samt bedyret at han skam ikke selv var
interesseret i pædofili, kun interesseret i at hjælpe nogle mennesker der,
ifølge hans opfattelse, nærmest var udsat for forfølgelse.
Derudover talte vi med et center for misbrugte børn og voksne, hvor 2 af
dem vi talte med havde været på besøg i Pædofilgruppen, og for dem har der
heller ikke hersket nogen tvivl om, at der var tale om en forening.

"Sjovt" som tingene kan ændre sig når det passer i ens eget kram.

Jan

Fra : T'abula R'asa

Dato : 31-10-02 16:28

Jan skrev bl.a.:

> Hvis der er tale om den person jeg tror det er, saa har jeg, i
> forbindelse med mit speciale paa paedagogseminariet, arbejdet paa
> det speciale sammen med 2 personer, der besoegte og talte med
> personen. Her havde han baade omtalt Paedofilgruppen som en forening,
> samt bedyret at han skam ikke selv var interesseret i paedofili, kun
> interesseret i at hjaelpe nogle mennesker der, ifoelge hans
> opfattelse, naermest var udsat for forfoelgelse. [...]

> "Sjovt" som tingene kan aendre sig naar det passer i ens eget kram.

Det er vi nu ogsaa, udsat for forfoelgelse, men derfor kan vi godt
blive enige om, at der er noget i uldent i den foerste udmelding.
Men maaske man bare har vurderet, at straffen ville blive haardere,
om sigtede tilmed officielt skulle have staaet for raadgivning af
landets paedofile. Det er umuligt for mig at svare paa, da min
kontakt med denne har begraenset sig til nogle enkelte telefon-
samtaler for flere aar tilbage.

Men for at vende tilbage til mit udgangspunkt, og en af grundene til,
at jeg postede nyheden, saa er det fuldt forstaaeligt, at vedkommende
igennem tiden har benaegtet selv at skulle vaere paedofil. For det
foerste, fordi saa at sige ingen kommer paa tryk med en saadan
orientering, hvad Svend saa til gengaeld har formaaet i flere
sammenhaenge. Og saa for det andet, fordi den aabenhed, der tidligere
har fundet sted omkring dennes raadgivning, og Paedofilgruppen som
saadan, ville have vaeret noget naer umulig, om han havde erkendt sin
egen sexualitet. Vi lever desvaerre i et land, hvor det ikke tillades
at stikke udenfor angivne normer, hvor folk ikke alene straffes for,
hvad de foretager sig, men ogsaa indeholder af tanker og foelelser.

Det er faktisk ikke spor "sjovt", men yderst bekymrende.

Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

--

And so I walked to try to find some space
where I can be alone to live with my mistakes

--" Nothing at All " (feat. Musiq) [Shaman] 2002, Carlos Santana.

Fra : N/A

Dato : 03-11-02 10:26

Venlig Hilsen
Far til fire
Indehaver af hæksaks, og villig til at bruge den.

KHS

Fra : T'abula R'asa

Dato : 03-11-02 18:13

KHS tastede sig frem til:

> Venlig Hilsen
> Far til fire
> Indehaver af haeksaks, og villig til at bruge den.

Hejsa derude!

Hvis du med rette foeler, at kontanthjaelpen ikke slaar til, og derfor
oensker at udfoere noget sort arbejde i min ellers beskedne have, saa
forstaar jeg ikke helt, hvorfor du blander dine boern ind i det.

Men dem lejer du maaske ogsaa ud? Oeh, det maa jeg imidlertid advare
staerkt imod og paa samme tid takke paent nej til, selvom det selv-
foelgelig ikke er svaert at forestille sig, hvor bloede og laekre
de maatte vaere. Og mindst een af dem maa da sutte som en droem.

Men ved du hvad, kunne vi ikke i stedet aftale, at du postede nogle
sexede billede fra familiealbummet i dk.binaer, nu du alligevel
virker saa venlig, saa skal jeg bestemt nok vende tilbage og
fortaelle, om de var dejlige at komme til.

1.000 hilsener
Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

--
" Reclaim the Streets " - generobrede gaden.
http://www.modkraft.dk/article.php?sid=1774