xHTML og Javascript ?
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 29-10-02 17:13

Hejsa NG

Det lader tilsyneladende til at xHTML er rimelig hostile over for
javascript.
I hvert fald er det ikke tilladt at bruge
onLoad og onReSize i <body> ligesom man heller ikke får noget info fra
document.body.clientHeight hvis man har defineret alt sit indhold i <div>
layers.

Hvordan får man ovenstående til at fungere ? eller kan det overhovedet lade
sig
gøre ? Jeg har selv prøvet at finde noget workaround, men er ikke kommet ret
langt.

Hvordan ser det egentlig ud mht xHTML og Javascript, hvordan arbejder de
sammen ?
Findes der nogen specielle ting man skal tage højde for ?

Håber der er nogle der kan komme med et eller andet link, artikel mv...

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-10-02 17:24

<rofe@mailme.dk> skrev :

> [...]
>onLoad og onReSize i <body> ligesom man heller ikke får noget info fra
>document.body.clientHeight hvis man har defineret alt sit indhold i <div>

Jo, du skal bare skrive det hele med små bogstaver.
onload f.eks.

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 29-10-02 17:52

hehehe...