Underwater Kinetics lampe : reservepærer, ~
Fra : Jesper Bach

Dato : 29-10-02 15:22

Hej

Jeg har en lille UK Mini Q40 hvor halogenpæren gik da jeg tabte den på
gulvet.

Nogen der ved hvor jeg kan købe en ny (vist nok incl. parabol).

Fandt et sted på nettet til ca. 20$, men de skulle have 25$ i gebyr+fragt så
det var lige i overkanten.

/jesper

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-10-02 15:49

"Jesper Bach" <jesper.bach@nospam.12move.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en lille UK Mini Q40 hvor halogenpæren gik da jeg tabte den på
> gulvet.
> Nogen der ved hvor jeg kan købe en ny (vist nok incl. parabol).

Har du specifikationer på pæren.

Allan Hansen

Fra : Jesper Bach

Dato : 29-10-02 16:15

> Har du specifikationer på pæren.

replacement lamp incl. refelector UK p/n : 14801

/jesper

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-10-02 19:02

> replacement lamp incl. refelector UK p/n : 14801

Nåh, sådan en 6 Volt 2,1 Watt halogen med reflektor. Sikkert samme pære
som i en MAG lygte. En helt ny lygte koster 222 Kr hos sportsextreme ~29 $ ,
så at give 25 $ for en reservedel er rent åger. Du kan finde samme
reservedel hos http://www.ph-import.com/x755/ukd-light.html hvor den
koster 11 ØV. Nu er lygten vel kun en du bruger til at finde nøglehullet med
så prøv om du kan få pæren ud af reflektoren og få sat sat en anden i.

Allan Hansen

Fra : Jesper Bach

Dato : 29-10-02 20:33

"Allan Hansen" <REMOVETHISenghans@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
med
> så prøv om du kan få pæren ud af reflektoren og få sat sat en anden i.

rettelse : De 25$ var forsendelse fra us og derudover 3 stk for 25$.

Jeg check'ede lige på simplyscuba.com som blev nævnt i en af de forrige
posts.
Har været der før uden at kunne finde dimsen, men den er der altså, deres
interface var bare en lille smule bruger-uvenligt. Der koster den 7,95 GBP
så 11ØV'er er fint nok.

Jeg bruger kun lygten når jeg skal hente brænde i sommerhuset, men den har
da været med på natdyk i Malaysia, dog uden at gøre særlig fyldest. Jeg
syntes bare det var kedeligt at købe en ny når det nu kun var pæren der var
gået

Tak for svaret.

/jesper

Fra : Jesper Bach

Dato : 30-10-02 10:11

> [...]
med
> så prøv om du kan få pæren ud af reflektoren og få sat sat en anden i.

Pæren ser ganske rigtigt ud til at være identisk med den der sidder i min
mini Mag-Lite, men jeg kunne ikke få den ud af parabolen på Q40'en. Den
knaste under tangen. Har nu købt en ny hos d.o.

/jesper