BEC's webbank
Fra : Torben Nielsen

Dato : 29-10-02 15:36

Er der nogen, som har fået BEC's(1) webbank til at virke under linux??

Jeg _har_ prøvet men deres login-applet funger ikke på mozilla 1.1 /
jre1.4 !

Torben

1) BEC = Bankernes EDB central, er et edb-mæssigt samarbejde mellem ca.
30 mindre pengeinstitutter i danmark.

Fra : Peter Makholm

Dato : 29-10-02 15:42

"Torben Nielsen" <thoerup@worldonline.dk> writes:

> Jeg _har_ prøvet men deres login-applet funger ikke på mozilla 1.1 /
> jre1.4 !

Virker fint her. Men de forskellige banker bruger lidt forskellige
versioner af BEC's system. Så det kan skifte lidt efter bank. Men det
har virket fint for mig længe.

Forstædernes Bank
Mozilla1.0 (egentligt galeon) og jre1.4.0_01

--
Peter Makholm | Sit back and watch the messages. This is actually
peter@makholm.net | more important than one might think as there is a

Fra : Torben Nielsen

Dato : 29-10-02 15:56

On Tue, 29 Oct 2002 15:41:46 +0100, Peter Makholm wrote:

> [...]
> har virket fint for mig længe.
>
> Forstædernes Bank
> Mozilla1.0 (egentligt galeon) og jre1.4.0_01

Jeg bruger Salling Bank

Nu har jeg afprøvet Opera 6.03/jre140 - desværre uden resultat!1

Torben

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 29-10-02 16:13

On Tue, 29 Oct 2002 15:41:46 +0100, Peter Makholm wrote:

> Forstædernes Bank Mozilla1.0 (egentligt galeon) og jre1.4.0_01

libc6 version?

(Java crasher både Mozilla og Netscape 4 hos mig, efter at libc6
2.3.something røg ind med apt...)

Mvh.

--
"Vi är små citroner" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Peter Makholm

Dato : 29-10-02 16:28

spamtrap@koldfront.dk (Adam Sjøgren) writes:

> libc6 version?

2.2.5

> (Java crasher både Mozilla og Netscape 4 hos mig, efter at libc6
> 2.3.something røg ind med apt...)

Lyder ikke så godt.

--
Peter Makholm | We constantly have to keep in mind why natural
peter@makholm.net | languages are good at what they're good at. And to

Fra : Martin Dalum

Dato : 29-10-02 15:42

> [...]

> Er der nogen, som har fået BEC's(1) webbank til at virke under linux??
>
> Jeg _har_ prøvet men deres login-applet funger ikke på mozilla 1.1 /

Den virker heller ikke i mozilla med en blackdown java 1.3.1. Jeg har
skrevet med en supportmedarbejder hos BEC, som informerede at den er
skrevet i en gammel version af java, som nyere ikke-M$ JDK'er ikke er
kompatible med.. Dvs. at de kun understytter M$ versioner af java..

Det skal lige siges at jeg ikke har prøvet med java <= 1.3 og jeg har
kun prøvet med blackdown releases...

--
Venlig hilsen / Regards from, |   /* If you listen carefully, you can
Martin Dalum |    actually hear this code suck. */

Fra : palle Jeppesen

Dato : 29-10-02 16:07

Torben Nielsen wrote:
> [...]
> jre1.4 !
>
> Torben
>
> 1) BEC = Bankernes EDB central, er et edb-mæssigt samarbejde mellem ca.
jeg havde også problemer med webbank (skandiabank bruger BEC) og fandt
ud af at hvis jeg bruget
pluginet til NS600 (fra j2er1.4.0_02 fra sun ) så virket det

Fra : Jesper Krogh

Dato : 29-10-02 15:44

In article <pan.2002.2.948168@worldonline.dk>, Torben Nielsen wrote:
> [...]
> jre1.4 !
> 1) BEC = Bankernes EDB central, er et edb-mæssigt samarbejde mellem ca.

Jeg benytter Amagerbanken ( der benytter BEC ), det har virket fuldstændigt
langt over det sidste år med alle funktioner. Jeg benytter SUN's java 1.4
i Mandrake på Mozilla ( både 1.0 og nu også 1.1 ).

Så hvis du har pluginet kørende korrekt, så burde det virke.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc

Fra : Torben Nielsen

Dato : 29-10-02 17:34

On Tue, 29 Oct 2002 15:35:42 +0100, Torben Nielsen wrote:

> [...]
> jre1.4 !
>
> Torben
>
> 1) BEC = Bankernes EDB central, er et edb-mæssigt samarbejde mellem ca.

Ups det var vist halvejs en "fejl45"

Problemet var tilsyneladende at appletten ikke opfanger mine klik med musen
- men hvis jeg udelukkende bruger tastaturet kan jeg sagtens komme i
gennem !!

Torben