Stoppede afløb
Fra : Søren Hansen

Dato : 29-10-02 09:38

Jeg er ny husejer, og har problemer med stoppede afløb i hele huset.
Hvor skal man lede efter problemet ? og kan det være årsag til en
"kloaklugt" som til tider er uden for huset ?

Mvh. Søren

Fra : Mogens

Dato : 29-10-02 10:28

On 29 Oct 2002 00:38:26 -0800, sbhagro@hotmail.com (Søren Hansen)
wrote:

>Jeg er ny husejer, og har problemer med stoppede afløb i hele huset.
>Hvor skal man lede efter problemet ? og kan det være årsag til en
>"kloaklugt" som til tider er uden for huset ?

Det lyder som om dine kloakrør er tilstoppede. Det nemmeste er
nok at ringe efter en slamsuger som kan komme og spule rørene
igennem. Det koster heller ikke alverden.

Fra : SB

Dato : 29-10-02 14:04

"Mogens" <mogens@nomail.nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som om dine kloakrør er tilstoppede. Det nemmeste er
> nok at ringe efter en slamsuger som kan komme og spule rørene
> igennem. Det koster heller ikke alverden.

find dine gennemløbsbrønde som du har på grunden og grav dem fri, så skal
slamsuger ikke brug tid på at lede og grave, dermed sparer han tid og du
sparer penge.
Finder du en af dine brønde og den står fuld, kan de men eks. et hakkejern
prøve om det skulle være i udløbet den er stoppet, hvis det der kan du ofte
selv få hul ved at rode lidt omkring det

Søren

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-10-02 17:07

Mogens wrote:

> Klip
> Det lyder som om dine kloakrør er tilstoppede. Det nemmeste er
> nok at ringe efter en slamsuger som kan komme og spule rørene
> igennem. Det koster heller ikke alverden.

Det er jo relativt om det koster alverden.!

Vel 500 kr i timen. + Startgebyr.

Jeg havde besøg af en for et par år siden om kom af med 700 - 800 kr for
et kvarters arbejde.
Men alternativet er jo heller ikke sjovt i længden. - Ikke at få hul
igennem.!

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Mogens

Dato : 30-10-02 01:12

On Tue, 29 Oct 2002 17:07:18 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

> [...]
>et kvarters arbejde.
>Men alternativet er jo heller ikke sjovt i længden. - Ikke at få hul

En udgift på 800 er vel også bedre end at gå rundt
med en klemme på næsen, mens diverse ildelugtende
ting hober sig op i tønden.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 31-10-02 20:42

Mogens wrote:

> En udgift på 800 er vel også bedre end at gå rundt
> med en klemme på næsen, mens diverse ildelugtende
> ting hober sig op i tønden.

Det var ikke de alternativer jeg overvejede.

Enten klare det selv, eller betale sig fra det.