Outlook XP ... Hvornår er det en faxadress~
Fra : Finny

Dato : 29-10-02 08:20

Hej Alle,

Vi har opgraderet fra Office 2000 til XP. I Outlook 2000 var følgende
muligt.
´Når der skal oprettes en ny mail kan man trykke på <TIL> . Herefter åbnes
adressearkivet.
På Outlook 2000 kunne man her se om personens adresse var en faxadresse
eller en mailadresse. Med XP har vi bare personens navn stående 2 eller 3
gange alt efter hvor mange fax og mailadresser personen har.

Håber jeg har forklaret mig så det er til at forstå.

/Finny

Fra : pre

Dato : 29-10-02 11:14

Der findes utrolig mange "sneaky" metoder i den forbindelse. Hvis du
fordeler Personens navn over Til/cc/bc felterne vil Outlook som regel
vise selve mailadresserne i Til feltet, adskilt med ;. Du kan roligt
eksperimentere med de forskellige visninger. Men du kan ikke sende en
fax til en e-mail adresse.

© pre 2002

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-10-02 13:02

On Tue, 29 Oct 2002 08:19:43 +0100, "Finny" <nogen@nobody.dk> wrote:

>På Outlook 2000 kunne man her se om personens adresse var en faxadresse
>eller en mailadresse. Med XP har vi bare personens navn stående 2 eller 3
>gange alt efter hvor mange fax og mailadresser personen har.

også et irritationsmoment for mig.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 29-10-02 20:17

> [...]
> eller en mailadresse. Med XP har vi bare personens navn stående 2 eller 3
> gange alt efter hvor mange fax og mailadresser personen har.

ja, ret irriternde, men min erfaring siger mail først og fax sidst, nu har
jeg heldigvis ikke nogen kontaktpersoner der har flere mail eller fax.

men hvis du i stedet for at trykke til, så er programmet dog bedre end
outlook 97 som vi skiftede fra, for der kommer mange forslag op, som man kan
pile ned på og vælge på den måde, og der står ihvertfald som min opsætning
er, ikke bare navn men også alt efter @ i adressen.

hilsen
Kurt