afinstallering af norton internet security
Fra : Thomas

Dato : 28-10-02 19:10

Hej

Jeg har installeret norton internet security 2002 på min computer. Det har
virket fint i et langt stykke tid, men nu vil det pludselig ikke starte. Jeg
har forsøgt at geninstallere det og derefter også at afínstallere det, men
får samme meddelelse hver gang:
"A Norton internet security account with supervisor access must be logged in
to uninstall this product. If Norton Internet Sequrity is not currently
running, please run it from the Start menu and log in."
Siden det nu ikke vil starte sidder jeg lidt fast...
Siden NIS er holdt op med at fungere køre min computer også langsomt og der
er flere internet sidder der ikke kan vises.
Jeg bruger 2000 pro.
Håber nogen kan hjælpe

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Per S. Christensen

Dato : 29-10-02 19:58

On Mon, 28 Oct 2002 19:10:01 +0100, "Thomas" <thomas.heath@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>to uninstall this product. If Norton Internet Sequrity is not currently
>running, please run it from the Start menu and log in."

tja, næste gang sku du tag og besøge Symantec Support site!!!

Jeg fandt følgende :
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/pfdocs/2000100217113636

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen