intern link i HTML tekst felt
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 28-10-02 17:06

Jeg har et dyamisk tekstfelt i HTML format i mit Flash document. Documentet
indeholder en række links (et forum evt.), disse links skulle så gerne loade
en tekst i det samme tekstfelt, men er det muligt ? altså hvad skal href
indeholde ?

Bo

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 30-10-02 17:55

Er der slet ingen der kan hjælpe med en løsning ?

Jeg håber at der findes en løsning på problemet, ellers ved jeg ikke hvordan
et forum bør skrues sammen. Jeg er klar over at det kan løses ved at loade
siden igen, men det udnytter jo ikke flash specielt godt.

Bo

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 30-10-02 20:28

ok, jeg fandt ud af at asfunction er min ven.

Bo