Server problemer
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 28-10-02 14:09

Undskyld jeg sender denne meddelelse, men den kan havde betydning for nogle.
Jeg har moske ikke fået dit Meddelelse da jeg ikke har kunne hente ned længe
hvis du har skrevet til mig elle svaret på indlæg fra mig bedes du poste den
igen.
--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se ind på min hjemmeside.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-02 14:18

"Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ om serverproblemer ]

Du bør skifte til f.eks. news://sunsite.dk som er gratis at bruge.

TDC's newsserver er stadig alt for ustabil.

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 28-10-02 14:28

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Det var den jeg brugte før om det var her i Viborg der var problemer vises
ikke her.

--
www.oplevjesus.dk Jesus huset i Herning.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-02 14:40

> Det var den jeg brugte før om det var her i Viborg der
> var problemer vises ikke her.

TDC har vist også en server der kun indeholder tekstgrupper (altså
ingen binære). Den hedder vist noget med news://dtext.tele.dk - er dog
ikke helt sikker på navnet!

Fra : Ole Madsen

Dato : 02-11-02 09:33

Jeg kan ikke selv se mine nye indlæg, kan i sige mig hvorfor?

Ole

Fra : Karsten

Dato : 02-11-02 17:13

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke selv se mine nye indlæg, kan i sige mig hvorfor?

Måske er det fordi du sender dem via
Tele-(vi-fupper-dig-hvis-vi-kan)-Danmarks
newsserver. Der går lige et par dage inden de dukker op.
Prøv at gå til denne addresse
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.livssyn.kristendom
og vælg funktionen "Åben denne gruppe fra Sunsite.dk". Så kan du se alle
indlæg i f.eks
outlook (hvis det er den du bruger) umiddelbart efter de er sendt.
Du kan stadig sende dine indlæg via news.inet.tele.dk, men brug Sunsite
når du skal læse indlægene.
Sådan fungerer det hos mig i hvert fald.

Venligst

Karsten

OBS: Jeg har sendt denne besked til Ole´s privat adresse også.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 02-11-02 22:42

"Karsten" <karstenbuhlnielsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

Sunsite.dk Ja den server virker med det samme.