Unlock-info 3310
Fra : Claus Larsen

Dato : 28-10-02 13:29

Hej i gruppen.

Jeg er lidt newbie på mobilområdet, så her er lige et par spørgsmål:

- Hvordan kan jeg konstatere om telefonen er sim-locked ?

- Jeg har købt et datakabel, som jeg bruger sammen med LogoManager. Kan jeg
bruge dette kabel til unlock + updatering af software ?

- Hvilken software skal jeg bruge til unlock + updatering (kører WinXP) ?

- Findes der en rimelig udførlig "vejledning" på nettet - et eller andet
sted ? (Det er her I gerne må komme med links

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Quadro

Dato : 28-10-02 19:11

"Claus Larsen" <c.l@cool.dk> wrote in message
> Hej i gruppen.
>
> Jeg er lidt newbie på mobilområdet, så her er lige et par spørgsmål:
>
> - Hvordan kan jeg konstatere om telefonen er sim-locked ?

Dét kan jeg i hvertfald svare på. Prøv med simkort fra forskellige
operatører.

Fra : Morten Juel

Dato : 28-10-02 19:48

> - Jeg har købt et datakabel, som jeg bruger sammen med LogoManager. Kan
jeg
> bruge dette kabel til unlock + updatering af software ?
unlock ja upgradering nej

> - Hvilken software skal jeg bruge til unlock + updatering (kører WinXP) ?
ved det ikke, bruger ikke xp

> - Findes der en rimelig udførlig "vejledning" på nettet - et eller andet
> sted ? (Det er her I gerne må komme med links
ihh tak jamen så gør jeg da det !
http://www.whitedomino.myby.co.uk/nkmobile/pages/home.htm her er gode guider

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 28-10-02 22:09

Ikke for at komme med den helt store salgstale her i teknikgruppen, men jeg
har lavet en mindre gennemgang af diverse programmer. dog ikke en trin for
trin manual. Arbejder på sagen.
Thomas

?

Fra : Claus Larsen

Dato : 28-10-02 22:47

> ihh tak jamen så gør jeg da det !
> http://www.whitedomino.myby.co.uk/nkmobile/pages/home.htm her er gode
guider

Tak for linket....men det er desværre en - 404 Not Found !

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk