Flash grabber/konverter?
Fra : -Martin S.-

Dato : 28-10-02 05:29

Findes der programmer som kan åbne en swf-fil og converte den til .fla, så
man kan se de enkelte frames og mc og få adgang til libraryet?

/Martin

Fra : Bo Dudek

Dato : 28-10-02 06:05

>Findes der programmer som kan åbne en swf-fil og converte den til .fla, så
>man kan se de enkelte frames og mc og få adgang til libraryet?

nixen, ikke 100%.. men søg i dennne NG, og du vil finde.. dette
spørgsmål er stillet MANGE gange før. :)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : itgrafen

Dato : 28-10-02 06:42

"-Martin S.-" skrev d. 28-10-02 05:29 dette indlæg :
> Findes der programmer som kan åbne en swf-fil og converte den til
.fla, så
> man kan se de enkelte frames og mc og få adgang til libraryet?
>
> /Martin

Hej Martin

jo, der findes et program der kan grappe en .swf så du kan udtrække
frame by frame, grafik, lyd og andre elementer. du kan som skrevet tage
alle elementer ud af en swf og smide dem individuelt over i din egen
flash film.
programmen hedder swfdecompiler.

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : -Martin S.-

Dato : 31-10-02 19:38

"itgrafen" <itgrafen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frame by frame, grafik, lyd og andre elementer. du kan som skrevet tage
> alle elementer ud af en swf og smide dem individuelt over i din egen

Okay tak, det program vil jeg tjekke ud.

KH Martin