Hjælp søges hurtigt til scooter Aprilla Sc~
Fra : Mr Cool

Dato : 27-10-02 19:22

hej Alle
skal ud og købe min første scooter 45 og har ingen erfaring på dette
område.er blevet tilbudt
en Aprilla Scarabeo 1998 kørt 3750 km og er holdt rigtigt flot med
hjælm-ny dyr lås til ca 2000,-
plader er stadig på til en pris på 8500,- er det en god pris.eller
havde han en
peugeot squab fra 1999 kørt 1700 km og står også rigtigt flot til 7500,-
hvad skal man vælge og hvordan er Aprilla scarabeo V peugeot squab
gode og dårlige sider hvilken er bedst.håber at nogen kan svare på
lidt af dette.på forehånd tak
ps.han mener selv at Aprillaen er at foretrække????

--
M.v.h
Preben

Fra : Henrik Ø

Dato : 27-10-02 20:07

"Mr Cool" <dsl67227@fjernmigvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hej Alle
> skal ud og købe min første scooter 45 og har ingen erfaring på dette
> område.er blevet tilbudt
**osv ...***
[snip]

Aprilia`en er temmelig meget dyrere i stumper end Peugeot`en ;
Eks udstødning : Aprilia = ca 5000,- Peugeot = ca 17-1800,-
Husk at tage det med i dine overvejelser !
Mit valg ville være Peugeot.

Venlig hilsen : Henrik Ø

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-10-02 00:55

> [...]
> Eks udstødning : Aprilia = ca 5000,- Peugeot = ca 17-1800,-
> Husk at tage det med i dine overvejelser !

Nu behøver man jo ikke at købe originale dele til dyret, og på den måde kan
det godt holdes i den billige ende. Grunden til at Aprilia reservedele er så
dyre, er på grund af importøren.

Kim Larsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-10-02 18:28

> [...]
> lidt af dette.på forehånd tak
> ps.han mener selv at Aprillaen er at foretrække????

Jeg havde taget Aprilla, grundet de større hjul med bedre køreregenskaber
til følge..

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 28-10-02 22:13

On Sun, 27 Oct 2002 19:22:09 +0100, "Mr Cool"
<dsl67227@fjernmigvip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>lidt af dette.på forehånd tak
>ps.han mener selv at Aprillaen er at foretrække????

Nu kender jeg ikke til Apriliaen, men har selv haft en Squab engang.
Hold da op hvor var den god. Så med Aprilia's originale dele i mente
(for man kører jo originalt), så ville jeg holde mig langt væk fra
Aprilia som en anden også så pænd udtrykker det.

Thumbs up for PUG'en

Med venlig hilsen / With best regards
Martin L. Johansen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-10-02 22:20

"Martin L. Johansen" <not@shown.com> skrev i en meddelelse

> (for man kører jo originalt), så ville jeg holde mig langt væk fra

Nah, jeg har meget bedre forbrems med Gold Fren klodser end de originale,
ligeledes holder Leo Vinzi ruller langt bedre..
Ikke alt uoriginalt er roden til ondt..