Webmail
Fra : RangerDude

Dato : 27-10-02 19:32

Hej Alle,

Er det nogen der ved hvor jeg kan få en god, gratis webmail? Jeg tænkte
der måtte være et sted i linuxcommunity der tilbyder "linuxmails". Det
kunne være sejt. :)

Fra : Esben Laursen

Dato : 27-10-02 19:04

> Er det nogen der ved hvor jeg kan få en god, gratis webmail? Jeg tænkte
> der måtte være et sted i linuxcommunity der tilbyder "linuxmails". Det
> kunne være sejt. :)

Jeg vover mig og siger hotmail.com

Esben

Fra : Michael Eriksen

Dato : 28-10-02 01:39

"Esben Laursen" <spam@hyber.dk.remove> wrote in

> Jeg vover mig og siger hotmail.com
>

> Esben

Helt ærligt... manden er uden efter en webmailserver, så hvad med at
være flink og henvise ham til Neomail (neomail.sourceforge.net) som en
"let-version" eller OpenWebMail(www.openwebmail.org) som en mere komplet
løsning.

Michael

Fra : Larz

Dato : 28-10-02 01:49

   <http://www.squirrelmail.org/>

--
-
Lars

Fra : RangerDude

Dato : 28-10-02 19:24

Tak for det folkens. :)

Fra : Alex Holst

Dato : 28-10-02 19:37

Larz <lp@your-pants.coder.dk> wrote:

>    <http://www.squirrelmail.org/>

Jeg kiggede paa SquirrelMail engang:

http://mongers.org/audit/squirrelmail-1.2.7

Version 1.2.8 blev netop sendt ud pga. en sikkerhedsfejl.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 28-10-02 20:15

On Mon, 28 Oct 2002 18:37:00 +0000, Alex Holst wrote:

> Jeg kiggede paa SquirrelMail engang:

> http://mongers.org/audit/squirrelmail-1.2.7

> Version 1.2.8 blev netop sendt ud pga. en sikkerhedsfejl.

Betyder det, at du ikke har fundet noget bedre?

Mvh.

--
"Vi är små citroner" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Alex Holst

Dato : 28-10-02 21:13

Adam Sjøgren <spamtrap@koldfront.dk> wrote:

> Betyder det, at du ikke har fundet noget bedre?

Ja, indtil videre har jeg droppet planer om at benytte mig af webmail.
Folk maa laere mutt.

Fra : @(remove)mail.dk

Dato : 29-10-02 14:58

RangerDude wrote:
> Hej Alle,
>
> Er det nogen der ved hvor jeg kan få en god, gratis webmail? Jeg tænkte
> der måtte være et sted i linuxcommunity der tilbyder "linuxmails". Det
> kunne være sejt. :)

jeg bruger Horde http://www.horde.org/
der er mere en webmail også ftp,news,overskrifter,filter,kalender,osv,
det er den jeg har været mest tilfrede med,