Nokia 3510
Fra : Kristian Witt

Dato : 27-10-02 17:55

Hejsa

Jeg overvejer meget stærkt at købe en Nokia 3510 hos wannasave, men gider
ikke have teliaabb. Hvordan får jeg den unlocked og kan jeg selv gøre det?

MVH Kristian

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-10-02 00:23

Hvis du læser rigtig på deres side er 3510 ikke locked

--
/ Peter

Fra : Jakob Vibe

Dato : 01-11-02 00:04

Hmm, alle de steder jeg kan se på wanna-save står der da højt og tydeligt at
den er sim-låst...

/Jakob

Fra : Bob

Dato : 01-11-02 17:16

Den "var" ikke låst, men det er den nu og den er i restordre
Lars

Fra : Kristian Witt

Dato : 03-11-02 15:40

Hvad betyder det så for mit vedkommende. Skal jeg købe den og håbe på at den
ikke er locked eller hvad. Jeg har fået flere henvendelser, hvor folk
fortæller mig at den ikke er locked...

Hvad gør jeg...
Hjælp!

Kristian

Fra : volvov70

Dato : 16-12-02 21:39

"Kristian Witt" skrev d. 27-10-02 17:55 dette indlæg :
> [...]
gider
> ikke have teliaabb. Hvordan får jeg den unlocked og kan jeg selv gøre

Jeg har selv lige købt en 3510 hos wanna-save, og sidder og søger efter
en som kan unlocke den.
Så læser jeg her at den ikke er simlåst, og tænker, det kan da ikke
passe, så jeg skynder mig at sætte mit TDC kort i.
Og minsanten om ikke det virker !!!!!!!!!!!!!!!!!
Min 3510 fra wanna-save var ikke simlåst.
MVH Bjarne

http://www.kandu.dk/