sessions adgang i forskellige mapper
Fra : Thygesen

Dato : 27-10-02 16:05

Er det virkelig rigtigt at sessions kun virker i mappen selv og undermapper
i forhold til der hvor de er blevet defineret.

Har vi f.eks. har en mappe med navnet mappe1, som indeholder en fil med
navnet fil1.asp og en mappe med navnen mappe2, hvor der ligger en fil2.asp,
hvis vi så definere en session i filen fil2.asp, så kan jeg ikke se den i
filen fil1.asp. Er dette standart eller er det bare min server der gør det
på den måde?

Mvh. Christoffer Thygesen

http://CHT.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-10-02 15:19

"Thygesen" <cht@cht.dk> wrote
> Er det virkelig rigtigt at sessions kun virker i mappen selv og
undermapper
> i forhold til der hvor de er blevet defineret.

Sessions er som regel bundet til et domæne, men dog kan der være nogle
problemer hvis du definerer dine sessionvariabler i en "virtuel mappe"

--
Jakob Andersen

Fra : Thygesen

Dato : 27-10-02 16:21

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev

> Sessions er som regel bundet til et domæne, men dog kan der være nogle
> problemer hvis du definerer dine sessionvariabler i en "virtuel mappe"

Ja, det ser ud til at du har ret. Det blev kørt fra en virtuel mappe, det
tænkte jeg ikke lige på.

Så tak for det.

Mvh. Christoffer Thygesen

http://CHT.dk