IE 5
Fra : Lars H. Ipsen

Dato : 27-02-01 16:12

Hej !

Jeg har et problem med IE 5 . Når jeg har været en tur på internettet , kan
man se hvilke søgeord jeg har brugt , hvilke addresser jeg skriver til , af
og til ikke så rart ,når andre også bruger maskinen. Hvordan får jeg det væk
og hvordan forhindrer jeg det i fremtiden. På forhånd tak..

mvh.

Lars

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-02-01 16:38

"Lars H. Ipsen" <Lars.Ipsen@T-Online.de> writes:

> [...]
> og til ikke så rart ,når andre også bruger maskinen. Hvordan får jeg det væk
> og hvordan forhindrer jeg det i fremtiden. På forhånd tak..

"How to Disable Internet Explorer Password Caching"
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q229/9/40.ASP

"How to Clear the History Entries in Internet Explorer"
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q157/7/29.asp

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-02-01 20:53

On Tue, 27 Feb 2001 16:11:58 +0100, "Lars H. Ipsen"
<Lars.Ipsen@T-Online.de> wrote:

> Jeg har et problem med IE 5 . Når jeg har været en tur på internettet , kan
> man se hvilke søgeord jeg har brugt , hvilke addresser jeg skriver til , af
> og til ikke så rart ,når andre også bruger maskinen.

Hvis du er bekymret over, at dine kollegaer (eller andre) ser, at
du søger på porno, MP3, job i andre firmaer, eller hvad det nu
måtte være, så er *klart* den bedste løsningsmodel at lade være.

Du ville blive overrasket over, hvor mange steder, man kan slæbe
et digitalt spor efter sig, andet end lige i browseren.

Hvis det kun er browseren, der bekymrer dig, så kan Tweak UI fra
Microsofts PowerToys gøre meget for dig.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Sarc

Dato : 28-02-01 19:12

> Hvis du er bekymret over, at dine kollegaer (eller andre) ser, at
> du søger på porno, MP3, job i andre firmaer, eller hvad det nu
> måtte være, så er *klart* den bedste løsningsmodel at lade være.

En alternativ løsning, hvor man bevarer den behagelige funktion, et at
slette de private søgeord bagefter. Bare vælg et punkt på listen og tryk så
<Delete>. Man kan altid frembringe listen, ved at trykke 'pil ned' mens man
står i det ønskede felt.

Ikke en optimal løsning men jeg syntes den holder, da jeg ikke gider undvære
funktionaliteten .

Sarc

"The vulnerability is completely theoretical."

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-02-01 19:04

"Lars H. Ipsen" <Lars.Ipsen@T-Online.de> wrote in message
> [...]
væk
> og hvordan forhindrer jeg det i fremtiden. På forhånd tak..

Funktioner->Internet Indstillinger->Indhold og disable Auto Complete

--
Bjarke Andersen