MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Internet går død?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 26-10-02 22:57

Hejsa

Jeg har problemer med at min internetforbindelse dør, hvis jeg forlader
computeren 10-15 min.
Messenger er logget af, og hvis kazaa kører i baggrunden er downstream nær 0
kb/s.
ICQ forbliver online...

Hvis jeg nu lukker Internetexplorer op, går der lang tid før der sker noget,
og i de fleste tilfælde kan den ikke finde noget i 1. forsøg... Det er altså
svært at få gang i det igen.

Normalt kan jeg bare genstarte, og det hele kører som det skal...

Maskinen er ikke instillet til dvale eller noget, kun at den skal slukke
skærmen.

Hvad kan der være galt?

Mvh
Hans

Fra : Madsen

Dato : 27-10-02 02:01

Hans Mouridsen skrev:

> Jeg har problemer med at min internetforbindelse dør, hvis jeg
> forlader computeren 10-15 min.

Hvad er det for en internetforbindelse?

Madsen.

Fra : Hans Mouridsen